ASIA-JWP

Forum sojuszu ASIA-JWP

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#16 2008-02-21 22:53:51

ORC

Administrator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 59
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

jezeli kots wysle atak chwile za pozno kilka sekund albo zaspi jak ja to kara bardzo prosta
nastepny atak wchodze jako pierwszy sekunde przed orkiestra ;-))))))))

tyczy sie to kazdego

Offline

 

#17 2008-02-23 00:08:22

pavero(ambroz99)

Moderator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 30
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

no to wprowadzajmy

zacznijmy od zółtych i czerwonych lampek

1. żółta lampka - ostrzezenie
2. zółta lampka przez 3 dni - farmienie
3. czerwona lampka out z sojuszu - farmienie + przejmowanie osad

co Wt na to??


Jeśli chcesz pokoju, szykuj się na wojnę. (Platon)

Offline

 

#18 2008-02-23 06:53:07

Konrad V2

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 50
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

pavero(ambroz99) napisał:

BTW Panie Koradzie Pana atak chyba nie poszedł w określonym czasie - to który pkt stosujemy??

Nooooo.... yyyyy nie wiem jak Ci cos zginelo przezemnie to moge zwrocic sorke P wiekszy problem bedzie mial ORC on tez przyspal xD


A co do kropek, jak najbardziej za, w koncu 3 dni zolta to wiadomo ze surki juz tam jest niezle a z czerwona to juz chyba mocna przesada zaslugujaca na mocna kare...

Ostatnio edytowany przez Konrad V2 (2008-02-23 06:55:04)


Lepiej zjesc ciastko w trzech, niz gowno samemu

Offline

 

#19 2008-02-23 13:14:50

ORC

Administrator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 59
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

komus zdarzy sie zolta kropa przez 3 dni i my wybijemy bmu defa + ofa zeby pofarmic surke ?
jak wroci to nie ma wogole woja i dla sojuszu jest malo przydatny...

mysle, ze farmienie powinno byc od czerwonej kropki lub za 2 ostrzezenia

zolta kropa ostrzezenie
2 ostrzezenia lub czerwona kropa farmienie

Przewinienia w ataku :
spoznienie ataku      : kolejny atak na pierwszy ogien
nie wyslanie ataku    : farmienie 1 osady przez sojusz
2 razy nie wyslanie ataku z rzedu : wylot z sojuszu i farmienie

Brak udzialu w akcji DEF, glosowaniach, itp
- ostrzezenie
- 2 ostrzezenia : farmienie 1 osady

Offline

 

#20 2008-02-23 13:20:26

mieciutki83

RADNY

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 8
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

Farmić powinło się chyba od czerwonej kropki, ale nie od razu tylko gdzieś po 2 dniach - w przypadku graczy z wyższej półki...

Offline

 

#21 2008-02-23 14:42:30

Konrad V2

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 50
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

gracze z wyzszej polki nie dopuszczaja do zadnych innych kropek jak tylko niebieskie i zielone


Lepiej zjesc ciastko w trzech, niz gowno samemu

Offline

 

#22 2008-02-23 17:47:20

danvi

Moderator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 74
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

No, u Bartusa nie raz widziałem żółtą kropkę... Zgadzam się ze wszystkim, ale za nie wysłanie defa proponuję najpierw ostrzeżenie, a za drugim razem nie farmienie, tylko taki delikwent musi wyszkolić powiedzmy 10% swojego popa defa i wysłać go do brionienia na stałe jakiejś wioski. O

Let's


Chaos zawsze pokonuje porządek gdyż jest lepiej zorganizowany

Offline

 

#23 2008-02-23 19:42:36

pavero(ambroz99)

Moderator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 30
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

Panowie - wprowadzajmy w zycie jakies przepisy bo nic sie nie zmieni
Mi nie zalezy na farmieniu sojusznikow ale chodzi o aktywne granie - wiem ze zawsze cos moze wypasc - od czego sitterzy?
Moze na poczatek obowiazek dla graczy z zolta lampka na wskazanie sittera?


Jeśli chcesz pokoju, szykuj się na wojnę. (Platon)

Offline

 

#24 2008-02-23 23:54:45

Konrad V2

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 50
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

To moze niech kazdy we wlasnym zakresie zalatwi sobie sittera... i daje PW do wladz... ja z gory rezerwuje sobie ORCa o ile sie zgodzi wspolpracowac... pozniej, zelazna kurtyna... nastawmy sie na styl gry choc to chyba oczywiste ze off To trzeba zrobic jakis prog armi w stosunku do popa... a co do farmienia, wiem ze to drastyczne srodki, ale jak sie dla przykladu kogos nie zjedzie to na 100% bedzie samowolka 50% sojuszu . Skoro gramy w Traviana to powinna tu panowac zelazna kurtyna i dyktatura. a jak sie komus nie podoba to lepij zeby teraz opuscil sojusz

P.S jak gralem w Valhalli na s.5 to wstyd sie przyznac, ale dowodzily nami kobiety ( jakies 75% Rady) i powiem ze bylismy drugim co do walecznosci sojem na serwerze cos jak arwena tylko ze 100 razy grozniejsze


Lepiej zjesc ciastko w trzech, niz gowno samemu

Offline

 

#25 2008-02-24 20:33:16

swar

RADNY

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 31
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

Wiecie co wszyscy zgadzamy się, że powinna być  dyktatura (Co do osoby dyktatora nie będę się wygłupiał i podawał kto ma nim być). Wobec czego nasza rola powinna sprowadzać się do ewentualnego podpowiadania zmian które są niezbędne w sojuszu aby sprawnie działał i pomoc w rozwiewaniu wątpliwości, które ma Dyktator. Inaczej to następny tydzień będziemy debatować i nic z tego nie wyniknie.
Co do kar też uważam, że rozjechanie wojska do 0 i farmienie sojusznika to powinna być ostateczność. Przecież zawsze można z dnia na dzień dostać gorączki i 3 dni niemieć chęci siąść do kompa.

Offline

 

#26 2008-02-24 20:54:43

pavero(ambroz99)

Moderator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 30
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

Ja nie mam zamiaru ubijac niczyjego wojska - bo ataki gracz nie mialby po rco wracac do gry ale....

taki przyklad z zycia gracz Xordania zolta lampka juz 3 dzien - jutro bedzie chyba czerwona, magazyny i spichleze na 100% na full - bez sensu

Dzis puscilem scan na pobliskie osady i jezeli nie bedzie wojska - albo tylko tropiciele to mam zamiar odciazyc magazyny - zeby sie nie marnowalo - jezeli bedzie jakis off lub deff nie ruszam

scan wystarczy z 1 zwiadowcy - bo nawet jesli zginie moge sobie zobaczyc na raportach wojennych sojuszu co tam stoi za armia
Czy moj pomysl jest zły??


Farmienie z wybiciem jednostek = praktycznie wyeliminowaniem gracza - bo po co nam taki co nie ma armii - ale delikatne farmienie mysle ze jest wporzo

Co o tym myslicie??

Pzdr
Pavero


Jeśli chcesz pokoju, szykuj się na wojnę. (Platon)

Offline

 

#27 2008-02-24 21:16:19

mieciutki83

RADNY

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 8
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

Zgadzam się z tobą.....

Offline

 

#28 2008-02-25 00:14:01

danvi

Moderator

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 74
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

Ja myślę, że każdy powinien mieć obowiązek posiadania sittera. Przynajmniej jednego. I informować go o nieobecnościach. A nawet jak nie poinformuje [zdaża się, sam mieszkam na wsi i zdaża się, że jak jest burza np przedwczoraj, to mi prąd wyłączają i nie wiem kiedy włączą] to sitter widząc zapalającą się żółtą lampkę powinien mieć obowiązek zajrzenia na konto. Jeśli ktoś nie posiada sittera to nie myśli jakkolwiek poważnie o grze, więc też nie wiem czy jest przydatny...


Chaos zawsze pokonuje porządek gdyż jest lepiej zorganizowany

Offline

 

#29 2008-02-25 14:19:50

Konrad V2

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 50
Punktów :   

Re: Konsekwencje dla nieaktywnych czlonkow

No dokladnie... kazdy niech postara sie o sittera... i bedzie po problemie...


Lepiej zjesc ciastko w trzech, niz gowno samemu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.demo-trans.pun.pl www.klasa2011.pun.pl www.gdphotography.pun.pl www.celuloidowo.pun.pl www.mistral-yaoi.pun.pl